W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Uprasza się aby towar był w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu - jeśli takie posiadał, z kompletną jego zawartością, a sam produkt był nieuszkodzony, oraz nie nosił jakichkolwiek śladów używania. Koszt odesłania towaru pokrywa kupujący.
W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar wraz z paragonem oraz formularzem zwrotu należy odesłać na własny koszt - nie odbieramy paczek za pobraniem. Sklep w ciągu 14 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu i dokonuje zwrotu pieniędzy na konto klienta. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, z uwagi na brak możliwości sprawdzenia towaru.
Po wypełnieniu formularza, otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia, z możliwością wygenerowania jednorazowego kodu nadania do paczkomatu InPost – prosimy o zachowanie kodu oraz zapisanie go na paczce.
Przesyłkę możesz nadać w dowolnym paczkomacie, kierując się instrukcją.
Jeżeli skorzystasz z Szybkich zwrotów, koszt nadania paczki (10zł) zostanie odliczony od wartości zwracanego towaru.
Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty dostarczenia paczki do naszego magazynu, o czym również poinformujemy Cię mailowo.
W przypadku otrzymania przez Klienta produktu wadliwego lub niezgodnego z opisem wymienia się produkt na pełnowartościowy w przeciągu 7 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej na koszt sklepu. Informacja o wadzie towaru musi być przekazana do sklepu niezwłocznie po otrzymaniu towaru najpóźniej do 3 dni. Możliwy jest również zwrot pieniędzy na życzenie klienta.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych w trakcie transportu lub braku części towaru w przesyłce będą rozpatrywane tylko w przypadku stwierdzenia tego w obecności dostarczyciela i wspólnego spisania protokołu reklamacyjnego.
W przypadku użytkowania produktu i stwierdzenia iż nie spełnia on wymagań, należy odesłać towar. W ciagu 14 dni nasi specjalisci stwierdzą czy klient ma rację i towar jest złej jakosci. Jeżeli wyjdzie że towar jest dobry i pełnowartościowy, klient ma prawo do sprawdzenia w laboratorium, ale taka ekspertyza kosztuje 300 zł i jest pokrywana przez kupującego. Chyba że laboratorium stwierdzi iż klient ma rację wtedy Sklep pokrywa koszta ekspertyzy.
Brak produktów