Zwroty i reklamacje - hurtownia i sklep internetowy Remy-Hair, Szczecin
Zwrot towaru

 

W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Uprasza się aby towar był w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu - jeśli takie posiadał, z kompletną jego zawartością, a sam produkt był nieuszkodzony, oraz nie nosił jakichkolwiek śladów używania. Koszt odesłania towaru pokrywa kupujący.

 

 W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar wraz z paragonem oraz formularzem  zwrotu należy odesłać na własny koszt  - nie odbieramy paczek za pobraniem. Sklep w ciągu 14 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu i dokonuje zwrotu pieniędzy na konto klienta. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, z uwagi na brak możliwości sprawdzenia towaru.







Szybkie zwroty Remy-hair z Inpost

UWAGA!

na zwrot masz 14 dni



1. Przejdz na strone

Szybkie zwroty Inpost

Formularz na stronie wypełnij danymi takimi jak w zamówieniu. Potwierdź chęć zwrotu.

Po wypełnieniu formularza, otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia, z możliwością wygenerowania jednorazowego kodu nadania do paczkomatu InPost – prosimy o zachowanie kodu oraz zapisanie go na paczce.

Przesyłkę możesz nadać w dowolnym paczkomacie, kierując się instrukcją.





2. Nadaj paczkę w paczkomacie - szybki zwrot Inpost


Na ekranie paczkomatu wybierz "Chcę wysłać paczkę", następnie wprowadź otrzymany kod zwrotu.
Ostatnim etapem będzie wybór wielkości skrytki.




Po odebraniu przesyłki kurier doręczy ją bezpośrednio do naszego magazynu, o czym zostaniesz poinformowany w oddzielnej korespondencji .



3. Poczekaj na zwrot środków

Jeżeli skorzystasz z Szybkich zwrotów, koszt nadania paczki (10zł) zostanie odliczony od wartości zwracanego towaru.

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty dostarczenia paczki do naszego magazynu, o czym również poinformujemy Cię mailowo.



 

Reklamacje

 

W przypadku otrzymania przez Klienta produktu wadliwego lub niezgodnego z opisem wymienia się produkt na pełnowartościowy w przeciągu 7 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej na koszt sklepu. Informacja o wadzie towaru musi być przekazana do sklepu niezwłocznie po otrzymaniu towaru najpóźniej do 3 dni. Możliwy jest również zwrot pieniędzy na życzenie klienta.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych w trakcie transportu lub braku części towaru w przesyłce będą rozpatrywane tylko w przypadku stwierdzenia tego w obecności dostarczyciela i wspólnego spisania protokołu reklamacyjnego.

 

W przypadku użytkowania produktu i stwierdzenia iż nie spełnia on wymagań, należy odesłać towar. W ciagu 14 dni nasi specjalisci stwierdzą czy klient ma rację i towar jest złej jakosci. Jeżeli wyjdzie że towar jest dobry i pełnowartościowy, klient ma prawo do sprawdzenia w laboratorium, ale taka ekspertyza kosztuje 300 zł i jest pokrywana przez kupującego. Chyba że laboratorium stwierdzi iż klient ma rację wtedy Sklep pokrywa koszta ekspertyzy.


Porównaj 0

Brak produktów

To be determined Wysyłka
0,00 zł Razem

Realizuj zamówienie